Impresszum | Előfizetés  
  2024. május 4., szombat
Mónika, Flórián

 
 
Nyomtatható változat

Borsarok: Egy sikertörténet kezdete?
2008-16. szám / Geönczeöl Attila


A Tokaji az egész világon többé-kevésbé ismert név, ám a legtöbb helyen elsősorban édes borként tartják számon, amit viszont manapság egyre nehezebb értékesíteni. Ezért aztán a tokaji borászatok komoly erőfeszítéseket tesznek annak érdekében, hogy száraz tételeiket bevezessék a piacokra. Nehéz az áttörés, de időnként sikerül. Ilyen eset történt pár hete, amikor egy borral foglalkozó amerikai internetes tévéműsor showmanje elragadtatottan gesztikulálva áradozott a Dereszla Pincészet Tokaji Dry elnevezésű, 2006-os évjáratú boráról. Ezek után a honlapot érdeklődő, méltató hozzászólások százai árasztották el, ami remélhetőleg jót tesz az eladásoknak is. A furmint alapú, de hárslevelűt és sárga muskotályt is tartalmazó házasítás Magyarországon is kapható, méghozzá kifejezetten kedvező áron, a Bor és Más honlapján például 1320 forintért kínálják. Néhány szó a borról: jellegzetes gyümölcsös, friss hatású illatába ásványosság vegyül, játékos savtartalma és sokszínű zamatai mellett bőven elfér a magasabb, 14 százalékos alkohol. Utóíze hosszú, kellemes. Elsősorban halételek vagy szárnyas sültek mellé ajánlanám.

vissza
vissza a lap tetejére | nyomtatható változat



 
 
Színház | Mozi | Zene | Art | Családi | Könyv | Gasztro
Kapcsolat | Impresszum | Előfizetés | Médiaajánlat
2009-2023 Copyright © Pesti Műsor